l’Ajuntament de la Cellera de Ter posa a disposició dels/les ciutadants/nes l’informació necessària per poder realitzar telemàticament tot un seguit de tràmits urbanístics que podreu trobar en aquest apartat i també els passos a seguir. també hi podreu trobar l’ordenança reguladora i els models de sol·licitud per cadascún d’ells. Els tràmits més habituals són:
- llicència d’obres (majors o menors).
- Sol·licitud de certificat de règim urbanístic.
- Comunicació prèvia obres mínimes.
Podeu trobar tots els models de sol·licitud possibles més avall en aquest apartat.
Que necessito per fer el tràmit?
1. Per tal de poder accedir telemàticament a la seu electrònica i omplir la instància és necessita disposar d’algun sistema d’identificació digital, com per exemple l’idCAT mòbil o certificats digitals com poden ser l’idCat digital, firmes electròniques de la FNMT, DNIe o altres, també son admesos finalment altres sistemes de validació com el sistema Cl@ve o Ciudadanos UE etc..
2. Omplir la documentació requerida segons cada cas, en aquesta mateixa pàgina podeu trobar els documents que s’hauran d’omplir degudament, desar al vostre dispositiu (ordinador, tauleta, telèfon mòbil), que després s’hauran d’adjuntar dins la instància amb la resta de documentació que es pugui sol·licitar.
3. Un cop tingueu el sistema d’identificació personal i omplerta la documentació ja podreu accedir a tramitar la sol·licitud d’alta mitjançant instància genèrica.